רואה הכל ושותק בגלל שאני חלש

זה לא עוד מקרה שאני ממציא ורק בכדי להגיד או להתנכל לאחרים לא זו האמת ומרוב שאני רואה ולא יכול לעשות כלום בגלל חולשתי מכל הבחינות החלטתי להעלות את הנושא לידיעת הציבור למרות שזה יכאב והרבה יכעסו עלי איך אני שותק.

22.06.2014 מאת: העיניים
רואה הכל ושותק בגלל שאני חלש

אני בחור צעיר שמגיע ממשפחה חלשה, הכרתי בחורה מבית טוב, רכב כסף עבודה ומה לא, הכל יש לה, התחלנו לצאת ואחרי שהכרנו טוב טוב היא הפכה אותי לעבד שלה מכל הבחינות.

בהתחלה היתה מתייחסת אלי יפה ונחמד, משתפת אותי בכל, עם הזמן הפכה לעצבנית מדי פעם אבל בהתנהגותה הצליחה להפוך אותי לעבד שלה.

מרוב שנקשרתי אליה ולרכב שלה, לפינוק הכספי ולמסיבות ששתפה אותי בהם, עשיתי את עצמי עיוור, לא רציתי ובעיקר פחדתי לאבד את הטוב שבעניין, אבל מצד אחר הפכתי לשומר של נערת הליווי, ממתין לה ברכב שחונה בכל מיני מקומות, עד חזרתה מהלקוח ועד למפגש עם הלקוח הבא.

את הדבר הזה לא ידעת מקודם, בהתחלה היא סיפרה לי שיש לה פגישה עם לקוחה, היא ביקשה שאמתין לה, עשית כדבריה אבל האמת היתה אחרת.

הרגל פשוט היה לה, היא היתה קובעת טלפונית עם הלקוח שלה, נוסעת למקום הפגישה עם הלקוח, מחנה את רכבה ועולה לרכב של הלקוח או של נהגו במקרים מסויימים, היא משהו ושווה הרבה כסף ועכשיו אני מבין את זה טוב.

לאחרונה לאחר שידעתי את אופן פעולתה, המתנתי במקום בו היא בדרך כלל משאירה את רכבה ובעת שנסעה עם רכב אחר התחלתי בנסיעה אחריהם עד שהגיעו לבית באזור יוקנעם, הנהג הוריד אותה בבית ונסע מהמקום והיא נכנסה לבית מבלי להבחין בי, למרות שאנחנו מדברים על שעות יום ולא לילה.

אחרי שעה וחצי הרכב שוב מגיע, אוסף אותה למקום שבו החנתה את הרכב, אני ממתין מספר דקות ונוסע לאותו מקום, בדיוק הגעתי כשהיא נכנסת לרכב שלה ואז נכנסתי לרכבה, היא הופתעה ומיד אמרה לי בנימה של חיוך, מה אתה עושה כאן?

אני שהייתי בשיא העצבים ומלא כעס על כל העולם, צעקתי מה את עושה יא ....היא מיד השיבה בצעקה "תשתוק, מה אתה רוצה ממני? אני בעבודה" ואז סיפרתי לה שעקבתי אחריה וראיתי לאן היא הולכת.

מיד השתתקה והפנתה את מבטה אלי ובקול כזה לא יודע איך להסביר אותו היא אמרה לי "אהובי אני עוסקת ב...בשביל להתפרנס בכדי שאוכל לפנק אותך וכדי שנוכל לחיות טוב יותר מאחרים" היא משלימה משפט אחרון ומחבקת אותי חזק.

שנינו נרגענו וקבענו להפגש בערב, היא נסעה הביתה אני הביתה ובערב נפגשנו לדבר באיזה מקום רגוע ואז היא פתחה את הלב בצורה מוזרה והתחילה לספר איך שהיא עוסקת בעבודה הזו כבר מספר שנים ואיך מתייחסים אליה ובעיקר איך הלקוחות מגיעים אליה, אני מצד אחד מבולבל ומצד שני כאוב ועצבני אבל אין הרבה מה לעשות, כי בסופו של דבר אף אחד לא יאמין לי ולה כן.

המטען הזה יושב לי חזק על הלב, קשה לי לחיות אתו, היא תכעס מאוד שתראה את מה שכתבתי אבל אולי גם תבין שאני אוהב אותה ורוצה אותה בשבילי ולא כאחת שעוסקת ב...וחבל שנסיים מערכת יחסים בגלל זה.

לאנשים שרואים את מה שכתבתי אתם לא מבינים מה אני מדבר, יש כמו החברה שלי עוד הרבה בחורות שזה המקצוע שהן יודעות, ומזה הן מתפרנסות וכששואלים אותן הן מדברות על עבודה מכובדת בכל מיני תחומים ומי ששומע חושב ואוו כל הכבוד להן.

עכשיו אתם יכולים לקלל אותי ולתקוף אותי, אותה אני לא אסגיר ולא אספר לאיש גם אם לא נהיה ביחד עוד.

תגובות

13. انسان موحد وقلبي وجعني לפני 10 שנים
الله اكبر
12. תותי לפני 10 שנים
דליה
11. ב לפני 10 שנים
כל הזמן נכנסתי לכתבה
10. ל9 עם ילדים לפני 10 שנים
בושה
9. מישהו לפני 10 שנים
איפו הגענו...
8. הכותב לפני 10 שנים
תודה לכולם
7. אנור לפני 10 שנים
רואה הכל ושותק
6. بنت الناس לפני 10 שנים
رجل بالاسم فقط
5. . לפני 10 שנים
לא חשבת מה ההשלכות?
4. בחורה מכובדת לפני 10 שנים
לא משנה מאיזה עידה אתה
3. לא משנה לפני 10 שנים
לאן הגענו................
2. وحده לפני 10 שנים
غشيم!!!!!!!!
1. בחור לפני 10 שנים
תתביש לך

מומלצים