התרנגול של שכונת התקווה מגיע למגרש בדליה

האירוע המעניין שהיה במשחק בין ותיקי דליה לבין ותיקי אום אלפחם הוא כניסת התרנגול למגרש שגרם לעצירת המשחק ומרדף של רפעאת חלבי עד שהשתלט על התרנגול וזכה בו בסוף המשחק

18.04.2014 מאת: סלמאן מנסור
התרנגול של שכונת התקווה מגיע למגרש בדליה

ולענייני כדורגל, המשחק הזה היה לפרוטוקול בלבד והפגיש בין ותיקי דליה שבמקום השלישי לותיקי אום אלפחם שבמקום הרביעי, המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של ותיקי דליה 0-1.

אחרי פריצה מסחררת של איהאב אבו חמד (בתפקיד של בייל), רק שבמקרה כאן הוא מסר כדור לרפעאת חלבי אשר סובב כדור אדיר מזווית קשה היישר לפינה הימנית של השוער אשר רק הצליח לראות את הכדור חודר לרשת.

המחצית השניה היתה בשליטה מוחלטת של ותיקי אום אלפחם ולבסוף רק בעזרת רביע פחראלדין שהצליח לכבוש שער עצמי בעזרת הראש , הצליחו ותיקי אום אלפחם להשוות את התוצאה.

לקראת סוף המשחק השוער של ותיקי אום אלפחם בהצגה אקרובטית הצליח להציל את הקבוצה שלו מספיגה משתי בעיטות רצופות, האחת של רפעאת חלבי והשניה של כאטר אבורוקן.

למעשה המרוויח היחיד היה רפעאת חלבי שזכה בסוף המשחק בתרנגול

השתתפו במשחק : סלמאן להיאני, רביע פחראלדין, באסם פחראלדין, רביע באשא, אמין חסיסי, וסים נסראלדין, ענן מריח, סלמאן מנסור, כאטר אבו רוקן, איהאב עיסמי, איהאב אבו חמד, אמיר חסיסי, כרמי להיאני, כמאל כמאל, הייתם פחראלדין, אימן חלבי.

 

רפעת

תגובות

5. חלבי לפני 10 שנים
ל4 לוכדדדדדדדדדד
4. אוהד של רפעאת לפני 10 שנים
לוקד התרנגולות
3. אחלא תרנגול לפני 10 שנים
בהמשך לתגובה עם הארוחה
2. מנהל לפני 10 שנים
המפגשים עם אום אל פחם תמיד מתעלים לרמה ספורטיבית ג
1. וותיק לפני 10 שנים
מזל טוב גם שער אדיר וגם תרנגול

מומלצים