ותיקי דליה מפגינים אופי בניצחון 2-4 על ותיקי קרית אתא

במשחק שנערך באצטדיון נשר אשר הפגיש בין קבוצת ותיקי קרית אתא לבין קבוצת ותיקי דליה, ותיקי דליה הפגינו אופי אחרי שחזרו מפיגור וקבעו 2-4 גדול

09.04.2014 מאת: סלמאן מנסור
ותיקי דליה מפגינים אופי בניצחון 2-4 על ותיקי קרית אתא

המשחק התחיל בשליטה של ותיקי דליה , אך מתפרצת של ותיקי קרית אתא נגמרה בבעיטה מ20 מטר מעל השוער של דליה וקבעה 0-1 למקומיים.

היתרון החזיק מעמד 5 דקות ואז הרחקת כדור של ותיקי קרית אתא הגיעה עד כרמי להיאני ששלח בעיטה מ25 מטר היישר לרשת.

הלחץ של ותיקי דליה נמשך ואז היתה ערבוביה בתוך ה5 של קרית אתא , איהאב עיסמי ניסה לדחוק את הכדור פנימה ואז שחקן של המקומיים הרחיק את הכדור ביד מול עיני השופט שקבע בעיטת עונשין מ11 מטר שתורגמה לשער יתרון של רפעאת חלבי, וזאת היתה תוצאת המחצית 1-2 לותיקי דליה.

המחצית השניה התחילה עם לחץ של המקומיים, אך התקדמות יפה של רפעאת חלבי בתוך רחבת קרית אתא שניסה לבעוט אך הכדור נהדף הפעם לכיוון סלמאן מנסור שבתוך הרחבה בעט לפינה הימנית של השוער וקבע 1-3 מבטיח לותיקי דליה.

ותיקי קרית אתא התחילו ללחוץ את הגנת ותיקי דליה והצליחו לצמק את הוצאה ל2-3  , וגרמו לקצת לחץ אצל ותיקי דליה.

5 דקות לסיום המשחק רפעאת חלבי במבצע אישי מרהיב הרגיע את ותיקי דליה אחרי שעבר 2 שחקנים של קרית אתא ושלח כדור לרשת וקבע את תוצאת המשחק 2-4 גדול של ותיקי דליה שממשיכים בדהירה שלהם בצמרת הליגה.

הותיקים

השתתפו במשחק: סלמאן להיאני, כמאל כמאל, כרמי להיאני, וסים נסראלדין, אמיר חסיסי, הייתם פחראלדין, ענן מריח, אימן חלבי, כאטר אבורוקן, איהאב עיסמי, רפעאת חלבי, איהאב אבו חמד, באסם פחראלדין, רביע פחראלדין, כרמל גאבר, אמין חסיסי, סלמאן מנסור, רביע באשא.

תגובות

3. בחור לפני 10 שנים
רפעת עדיין משחק ???
2. ספורט לפני 10 שנים
חבורה שיש להתגאות בה
1. מעוספיה לפני 10 שנים
כל הכבוד להם

מומלצים