מועדון האלופים של דליה על המפה הארצית

קבוצת מועדון האלופים של דאלית אל כרמל בכדור עף עלתה לליגה הלאומית הקבוצה מורכבת משחקני בית בלבד שהצליחו תוך שנתיים להשיג עלייה לליגה הלאומית, הרגעים המשמחים של הקבוצה.

07.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועדון האלופים של דליה על המפה הארצית

קבוצת מועדון האלופים דאלית אל כרמל בכדור עף הוקמה לפני שנתיים ומי שמרכז ומנהל את עמותת המועדון בשיתוף עם חברי ההנהלה ביאן נסראלדין.

הקבוצה התחילה לשחק בליגה הארצית והשנה עם חזרתו של שחקן הליגה הלאומית וליגת העל שרף נסראלדין לשורות הקבוצה, הוא מונה למאמן של הקבוצה.

עם צירוף כרמל חסון, השחקן שחזר מעוספיה ושחקני הבית הצליחו להצעיד את הקבוצה להישג אדיר, עלייה לליגה לאומית תוך שנתיים.

אתמול הקבוצה סיימה את העונה בניצחון 2-3 על קבוצת מג'ד אל כרום.

העליה לליגה הלאומית התאפשרה בזכות שחקני הבית : באהי, סלמאן, ואפי, פרח, ראיד, מבדא, מועין, כרמל, גאלי, אדהם, פרג', שרף.

מי שהחזיק את הקבוצה ותקצב אותה, היו תורמים ואנשי עסקים מהישוב שנרתמו ועמדו לצד הקבוצה.

יש במועדון האלופים 5 קבוצות: 3 קבוצות בנות, קבוצת בוגרים וקבוצת נוער, יש לציין שכל הקבוצות רשומות תחת שם מועדון האלופים.

הקהל של הקבוצה בהדרכת האחראי על חוג האוהדים קוסיי, ליווה ותמך בקבוצה לאורך כל העונה.

באהי נסראלדין: "אני מודה מקרב לב לבית יד לבנים והעומד בראשו על הקצאת אולם לקבוצה, ומודה לכל התורמים שתמכו בקבוצה, בהזדמנות זו אני קורא לשחקני דליה שמשחקים מחוץ לכפר לחזור הביתה".

כדורעף

חזרה לפתיחת העונה בכדורעף

אימן אבו רוכן ועדיל נסר אלדין מחכים לישועה של וגיה ורפיק

הדרבי בכדורעף בין מכבי 05 לקבוצת דאלית אל כרמל במסגרת ליגה ארצית מושך אליו קהל בעיקר בני משפחה וחלק מהקבוצה הבוגרת מהליגה הלאומית, התומכים העיקריים בעלי עסקים ולא המועצות

ספורט הינו ענף מיוחד שנותן לכל מי שמתעסק בו סיפוק אישי וגם הנאה לקהל האוהדים והצופים, שני מועדוני הכדורעף הוותיקים בכפרי הכרמל מכבי עוספיה 05 וקבוצת דאלית אל כרמל מתאמצים ומשקיעים הרבה כדי להביא את שם הישוב כמה שיותר גבוה למרכז הפוקוס.

אם מקשיבים לדברי אימן אבו רוכן מבינים עד כמה הם סובלים בהעדר תקציבים מהרשות המקומית שכלל לא תומכת בספורט ואם כבר כן אז בסכומי כיס של ילד קטן.

קבוצת דליה שנמצאת בליגה הארצית, ליגה שניה בישראל נתמכת בעיקר ע"י תורמים בעלי עסקים כגון נ.ח חשמל בהנהלת חדר נסר אלדין וכאמל נסר אלדין בעל חברה לעבודות גבס ומכיסם של שחקני הקבוצה רק, המועצה המקומית כלל לא תמכה ולא עזרה והבעיה הגדולה זה המגרש שמקבלים אותו מבית יד לבנים לדרוזים בדליה.

עדיל נסר אלדין שחקן קבוצת עוספיה 05 מהליגה הבכירה בישראל מאמין שהתושבים וכל מי שיראה אותם משחקים, יהנה ממשחק מיוחד שמלא מתח ומשיכה לכולם, לגבי ראש המועצה רפיק חלבי, עדיל מברך על החלטתו לתמוך בענפי הספורט.

הקבוצה

מופיד אבו רוכן המנהל של עוספיה 05 רוצה יותר חשיפה בקרב התיכוניסטים ותלמידי החט"ב, רק כך ניתן לקדם את ענף הכדורעף בכפרים בכרמל.

יש לציין שבקהל נכח השחקן המוכשר של עוספיה 05 האדי חלבי שמחכה לו משחק שני בעונה היום בעוספיה, אימן אבו רוכן מזמין את כולם להגיע לצפות במשחק ולעודד זה לא עולה כסף.

 

לכל הכתבה בסרטון

{YouTubeVideo id=BXwYXndo2jI}

http://www.youtube.com/watch?v=BXwYXndo2jI

תגובות

1. אייל מועין נסראלדין לפני 10 שנים
כל הכבוד

מומלצים