מזל טוב לנו התושבים החלפנו מנהיג

ותחשבו טוב רבותי לא סתם מנהיג!!אלא ראש מועצה חדש בדלית אל כרמל,עם ריזומה עשיר והמון קשרים, שם ידוע, עיתונאי מפיק ולבסוף פוליטיקאי ושמו רפיק חלבי ואתמקד במשרה האחרונה כי היא מה שאנחנו התושבים רצינו שהוא יאייש, ולא חשבנו לרגע שהוא לא ראוי

01.04.2014 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מזל טוב לנו התושבים החלפנו מנהיג

ואגב גם עכשיו אני אומר שעדיין מוקדם לדעת אם הוא כן ראוי או לא??!.

חדי עין יכולים לזהות את האישיות של רפיק, החיוך שהוא מפזר לכל עבר והסמכות שהוא משרה על כל מי שסביבו לא מוטלת בספק ואני אומר רגע חברה מה הלאה?, החלפנו ראש מועצה שדיבר ללא הפסקה עם התקשורת ועשה מעט בראש מועצה שמדבר גם הוא בשפת התקשורת כי הוא בא ממנה וגם בינתיים עושה מעט, והכי מרגיז שתמיד תשמעו את המשפט המרגיז והמעצבן,(קיבלנו את המועצה עם חוב כך וכך..)!

די, נמאס לנו התושבים מכל אחד שחותר לזרוק את האחריות על אחרים פשוט בחרנו בכם בשביל לקחת אחריות, בחרנו בכם בשביל להוביל ולא בשביל להשתלב ,בחרנו בכם כי רצינו אוזן קשבת, רצינו עזרה ראשונה, אקמול כמו שהגדרת רפיק אופטלגין או כל סם חוקי אחר...רק תשים כתף, אנו זקוקים לך מנהיג חזק עם קו מנחה ולא קו מונחה..

השכנים בשכונתי אלואנסה היפה חפצו בשינוי, ודווקא הכוח הנשי בלט לשם שינוי ואף נפגשו איתך רפיק והבטחת דברים!! אך לא אקמול, תוכנית מפורטת הבטחת, תאורת רחוב ואולי גם קרצוף בחודשים הקרובים.. בולשיט!! דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

זה ראש המועצה החדש והיקר שלנו, ואני שואל למה אדון רפיק לוקח לתושב הפשוט לסדר קרצוף יממה ולך ראש המועצה לוקח חודשים?

שאלה קשה אבל התשובה פשוטה, והיא אם אין אני לי מי לי??

נודע לי ראש המועצה, כי שכן שלי הזמין אותך כשהקרצוף פוזר בשכונה והגעת במהירה להפגין נוכחות וכמובן להבטיח עזרה והשתתפות בהוצאות, בולשיט אדוני, וכמובן מאז לא שמענו ממך וכנראה לא נשמע עוד.

מה שבטוח רבותיי שהחלפנו ראש מועצה שצועק (וע וע) בראש מועצה שמדבר (פקה פקה).

תגובות

3. רביע לפני 10 שנים
מודאג
2. מודאג לפני 10 שנים
פוטוג'יניק
1. מונאיה לפני 10 שנים
ע

מומלצים