אימן אבו רוכן ועדיל נסר אלדין מחכים לישועה של וגיה ורפיק

הדרבי בכדורעף בין מכבי 05 לקבוצת דאלית אל כרמל במסגרת ליגה ארצית מושך אליו קהל בעיקר בני משפחה וחלק מהקבוצה הבוגרת מהליגה הלאומית, התומכים העיקריים בעלי עסקים ולא המועצות

10.11.2013 מאת: ענן נסראלדין
אימן אבו רוכן ועדיל נסר אלדין מחכים לישועה של וגיה ורפיק

ספורט הינו ענף מיוחד שנותן לכל מי שמתעסק בו סיפוק אישי וגם הנאה לקהל האוהדים והצופים, שני מועדוני הכדורעף הוותיקים בכפרי הכרמל מכבי עוספיה 05 וקבוצת דאלית אל כרמל מתאמצים ומשקיעים הרבה כדי להביא את שם הישוב כמה שיותר גבוה למרכז הפוקוס.

אם מקשיבים לדברי אימן אבו רוכן מבינים עד כמה הם סובלים בהעדר תקציבים מהרשות המקומית שכלל לא תומכת בספורט ואם כבר כן אז בסכומי כיס של ילד קטן.

קבוצת דליה שנמצאת בליגה הארצית, ליגה שניה בישראל נתמכת בעיקר ע"י תורמים בעלי עסקים כגון נ.ח חשמל בהנהלת חדר נסר אלדין וכאמל נסר אלדין בעל חברה לעבודות גבס ומכיסם של שחקני הקבוצה רק, המועצה המקומית כלל לא תמכה ולא עזרה והבעיה הגדולה זה המגרש שמקבלים אותו מבית יד לבנים לדרוזים בדליה.

עדיל נסר אלדין שחקן קבוצת עוספיה 05 מהליגה הבכירה בישראל מאמין שהתושבים וכל מי שיראה אותם משחקים, יהנה ממשחק מיוחד שמלא מתח ומשיכה לכולם, לגבי ראש המועצה רפיק חלבי, עדיל מברך על החלטתו לתמוך בענפי הספורט.

כדורעף

מופיד אבו רוכן המנהל של עוספיה 05 רוצה יותר חשיפה בקרב התיכוניסטים ותלמידי החט"ב, רק כך ניתן לקדם את ענף הכדורעף בכפרים בכרמל.

יש לציין שבקהל נכח השחקן המוכשר של עוספיה 05 האדי חלבי שמחכה לו משחק שני בעונה היום בעוספיה, אימן אבו רוכן מזמין את כולם להגיע לצפות במשחק ולעודד זה לא עולה כסף.

 

לכל הכתבה בסרטון

{YouTubeVideo id=BXwYXndo2jI}

http://www.youtube.com/watch?v=BXwYXndo2jI

תגובות

12. עסדאלי לפני 10 שנים
תשקיע עוד בשחקנים מחוץ לכפר
11. יכפת לו מהענף המיוחד לפני 10 שנים
תגובה למס 5 ו 8 ו10
10. כרמלי לפני 10 שנים
מה אתם מתלהבים
9. חלבי היבא לפני 10 שנים
תודות לפורטל
8. כדור עף ענף שצריך להשריש בצעיר לפני 10 שנים
תגובה למס 5
7. רועה ולארה לפני 10 שנים
כיף לראות את השפחה שלי
6. בחור מעוספייה לפני 10 שנים
חכחכחכח
5. באהי נסר אלדין מנהל הקבוצה לפני 10 שנים
תודה והערכה
4. כמאל לפני 10 שנים
כל הכבוד
3. ספורטאים לפני 10 שנים
בושה וחרפה למועצות,,,
2. אוהד ספורט לפני 10 שנים
כל הכבוד
1. ח.נ חשמל לפני 10 שנים
גדולים

מומלצים